باران

باران

شروع دیگر
باران

باران

شروع دیگر

...



هرچه داری برایش رو نکن ...

اسیر نمیشود....

سیر می شود....

....................................................................................................................


دلم را به تو سپردم 

تو امانت داری سرت نمیشد 

همون موقع پس میدادی 

نه شکسته 

تکه تکه 

چه دنیای ساکتی


چه دنیای ساکتی !

دیگر صدای تپش قلب ها غوغا نمیکند

بی گمان همه شکسته اند....

قسمت وحکمت

میگن قسمت نیست ، حکمته 

من معنی قسمت وحکمت رو نمی دونم 

اما تو معنی طاقت رو می دونی 

مگه نه .....

تورا دوست میدارم

تورا دوست میدارم ...

چه فرق میکند که چرا؟

با از چه وقت !

یا چطورشد که ...

چه فرق میکند ؟

وقتی تو باید باور کنی ... که نمی کنی 

ومن باید فراموش کنم ... که نمی کنم 

وقتی کنارمی

وقتی کنارمی 

جایی برای هیچ شتابی نیست ...

مقصد 

همین حضور من وتوست ....

بی واسطه

بی واسطه ،به آغوشم بیا 

پیش از آنکه مرگ پادرمیانی کند.....