باران

باران

شروع دیگر
باران

باران

شروع دیگر

قسمت وحکمت

میگن قسمت نیست ، حکمته 

من معنی قسمت وحکمت رو نمی دونم 

اما تو معنی طاقت رو می دونی 

مگه نه .....

نظرات 6 + ارسال نظر

زندگی از اونجا شروع میشه که یهویی بوسیده میشوی...!

taha 1392,06,27 ساعت 19:27 http://ashksoorkh.persianblog.ir

من که گفتم این بهار افسردنی است / من که گفتم این پرستو مردنی است
من که گفتم ای دل بی بند و بار / عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار
آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل . . .

از حضورت که پابرجاست سپاسگذلرم.
آپ جدید عالی بود

رویای من
من همین گوشه ءشهر
کنج این کوه بلند
لب دریای پر از خاطره ها
پشت این پنجرۀ فاصله ها
به محالی که بیایی و گذر خواهی کرد
به محالی که نگاهم به نگاهت افتد
به همین پنجره که نقش تو در آن پیداست
که فقط نقش تو در آن پیداست
به تو می اندیشم
من همین جا که پر از خلوت و از تنهایست
من همین جا که ز عشقت به دلم غوغایست
زندگی در نظرم رویایست
عمر بی حاصل من رفته به باد
پشت این پنجرۀ خاطره ها
پشت این پنجرۀ فاصله ها
دیر گاهیست دلم منتظر است
تا که لبخند بهارت
گذری بر دل پر برگ خزانم باشد
گوشهء چشم تو شاید گاهی
گرمی این دل و جانم باشد
گذری کن به دل خستهء من
نگهی کن نگهی بر دل بشکستهء من
خواب و بیداری من
دیدن رویایی توست
که تو می آیی و جانم ز تو جان می گیرد
لحظه ای جان من از
آتش عشق تو امان می گیرد
تو همه جانی و عشقی و
ز عشقت نبود راه گریز
در میان دل و رویای منی و
به تو می اندیشم

شعری از اینجانب تقدیم به دوستی خوب

ممنون دوست خوبم بسیارزیبابود

دعــــای بـــاران چــــرا ؟

دعــــای عشـــــــق بــخـــوان !

ایـــن روزهــا دلـــها تشــنه تــرند تـــا زمیــــن ،
……
خـــدایــــــــا…..

کمــــی عشـــــــق ببــــار

SaRa 1392,06,31 ساعت 16:33 http://ms3ara.bogsky.com

چقد قشنگ ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد