باران

باران

شروع دیگر
باران

باران

شروع دیگر

خدایا دلم گرفته

سلام خدای من دلم خیلی گرفته این روزا شاید لبم میخنده ولی دلم تو زندون دودلی گرفتاره خواستم امسال تغییر کنم میخواستم از پیله بیرون بیام وبشم یک پروانه واز نوشروع کنم ولی مثل اینکه پیله ها بدجوری دور بدنم پیچیده ورهایی از اونا ممکن نیست نمی تونم تصمیم بگیرم مثل آدمی شدم که از سرنوشت خود عاجزه ، بر کرانه دریای آرزوهایم نشسته ام   

بخارشدن آرزو هایم را نظاره می کنم  

خداوندا  ، توان شنا کردن نیست ، دستهایم گره خورده تقدیرند ،  چه سرنوشتی برپیشانیم حک شده که همت رسیدن به آرزوهایم نیست . از بخت خود گله دارم ، چرا همای سعادت بر ساحل آرزوهایم نغمه سرایی نمی کند ، چرا آرزوهایم اسیر موج خروشان دریایند ، چرا این دریای طوفانی به آرامش نمی رسد، پشتم از زیربار حسرت خمیده ، لبانم از گفتن آرزوهایم به ستوه آمده ، آرزوهایم جلوی چشمانم رژه میروند وبا یک چشم بهم زدن همه آنها محو ونابود می شوند .  ریشه خشکیده آرزوهایم با اشک چشمانم اندکی جان میگیره  ولی صد افسوس که پایانی برایش نیست کجاست مرغ تسبیح خوان که برایم دعا کند  

شاید دعایش سرنوشتم را تغییر دهد .

نظرات 4 + ارسال نظر
milad 1392,03,29 ساعت 09:16 http://denapatogh.com

سلام دوست عزیز از وبلاگت دیدن کردم . خوشحال میشم به سایت ما هم سری بزنی . میتونی با عضویت آسان در سایت ما به خیلی امکانات دسترسی پیدا کنی. گالری عکس , تالار گفتمان و انجمن ,کارت شارژ و جایزه رایگان , آپلود سنتر و دانلود موزیک و ویدئو و خیلی امکانات منحصر به فرد دیگه . منتظریم Denapatogh.com

وبلاگت خیلی قشنگه عزیزم...
حرفات از ته دلته...ولی چرا اینقدر غمگین؟مگه اصلا روزهای خوش نداشتی؟یکم شادتر فکر کن
موفق باشی

یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سوپرایزت می کنه.....

زیبا 1392,04,15 ساعت 22:23

زندگی تکرار جان فرسودن است جرم ما تاوان انسان بودن است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد